Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.02.2017 09:35 - Bulls nba kleding algemeen niet de zorg over de handel geruchten
Автор: nbakleding Категория: Спорт   
Прочетен: 95 Коментари: 0 Гласове:
0



 Vandaag de dag, nba kleding de Oost-en West All-Star wedstrijd eindigde, de komende dagen is er geen wedstrijd, de spelers zal kostbare tijd om te rusten, met de handel deadline nadert krijgen, het team is ook zeer de handel geruchten, de Bulls spelers Butler is momenteel gevangen in de transactie geruchten, maar Butler die niet raakt zorgen.   "Ik wilde een pauze te nemen," goedkope basketbal kleding Butler zei in de voorkant van verslaggevers, "Mijn vrienden en ik ben van plan om te gaan naar andere plaatsen Wan Jitian, neem dan een pauze, ga dan naar het strand rond. Natuurlijk, ik zal blijven om te trainen, maar niet in Chicago het is. ik zou kiezen in een opkomende zon, het weer en comfortabele plek. "   Hoewel Butler niet mate de fysiek en mentaal vermoeid, maar hij moet rusten, kunnen we hem niet kwalijk nemen. basketbal kleding Na Butler dit seizoen, de Bulls scoorde de eerste speelduur van de eerste speler, en hij ving ook in de handel geruchten, zelfs in de All-Star Game wordt niet laten gaan.   Amerikaanse deskundigen Wal-God heeft geopenbaard dat hij gelooft dat de deadline handel, de Bulls en de Celtics kunnen Butler"s beurzen van de belangrijkste handelspartners van het seizoen uitgegroeid tot Cousins transacties plaatsvinden.   Celtics en Bulls zijn begonnen om dit potentieel de handel in emissierechten te verkennen, zoals Wal-God heeft gezegd, basketbal kleding kind al zijn ze niet vooruit, maar de twee partijen hebben duidelijk hun behoeften.   Butler had op zaterdag zei dat de vraag of de transactie, die niet zijn werk. Maandag hij opnieuw zei dat hij moet nu worden overwogen wordt om de Bulls te helpen in de playoffs. "Wie weet wat er zal gebeuren," Butler zei: "Je weet nooit wat er morgen zal gebeuren, dus ik zal niet denken zo veel, ik wil gewoon liggen langzaam naar beneden, dromen, wakker de volgende dag met vertrouwen tegemoet."   Butler wil niet vanaf nu voor de deadline handel deze keer gestoord, "Ik weet niet wat er gaat gebeuren. Ik zal deze angst doen? Nee, ik heb geen zorgen, het deert me niet. Ik heb niet gezegd ik kan niet worden verhandeld, maar ik denk niet dat over het. Als je zou moeten worden verhandeld, geef ik je een dikke knuffel te geven, en dan zeg je vaarwel. "



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nbakleding
Категория: Спорт
Прочетен: 4907
Постинги: 5
Коментари: 0
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930